الفنان أحمد حاتم

كشف الفنان أحمد حاتم، العديد من تفاصيل حياته الشخصية، مشيرًا إلى أن تزوج لفترة 3 سنوات، موضحًا أن الزواج لم يستمر بسببه، موضحًا أنه تعليم الكثير من تجربة الزواج.

وأضاف «حاتم» خلال استضافته ببرنامج «ABtalks»، والذي يقديمه الإعلامي أنس بوخش، قائلا: «كنت متزوج واستمر الزواج لفترة 3 سنوات، ولكن تم الانفصال، وأيضًا تعلمت بعد الانفصال أن الإنسان ممكن يبقى أحسن وممكن يتغير بعد كدة وممكن يبقى وحش برضو، وساعات بيكون مش قرارك إنك تنفصل، ولكن في فترة الزواج مكونتش النسخة الحلوة.

وتابع: «كنت شخص ممكن أكون ظالم حتى لو ده مش باين عليا بس دي حقيقة الأمر، والطرف اللي معايا مكنش مبسوط ودي مش عادتي، بس تجربة الجواز خلتني أقف وقفة كبيرة وتوصلت أني أقدر أعمل اللي أنا حابه ومقتنع بيه، مقدرش أسيب نفسي، أنا اتعلمت ده بطريقة صعبة واتعلمت ده في حد ومش عايز أجربه تاني»

واستكمل :«لأني كنت في فترة صراع وأسأل نفسي دائما أنا بظلم حد ولا لأ، أنا من بعد التجربة دي بقيت عايز أبذل مجهود وأهدى وأفتح مشاعري أكتر وأعبر عن نفسي وعن مخاوفي بشكل أوضح، لأن ده الصح».

واختتم : «الحب هو محرك الحياة، ومن غير الست الراجل مش هيعمل 80 في الميه أو ممكن مية في المية من اللي بيعمله، وأنا بشوف أن الست هي السبب في كل حاجة في حياة الرجل».

قد يهمك أيضــــاً:

أحمد حاتم يشارك في حملة «خليك طبيعي» لدعم الأم المصرية

أحمد حاتم مريض توحد في فيلم "حدوتة الأيام الباقية"