توقيت القاهرة المحلي 23:33:02 آخر تحديث
  مصر اليوم -

ديو حالة اكتئاب لـ رامي صبري وشقيقه تقترب من نصف مليون مشاهدة

  مصر اليوم -

  مصر اليوم - ديو حالة اكتئاب لـ رامي صبري وشقيقه تقترب من نصف مليون مشاهدة

القاهره - مصراليوم

حققت أغنية “حالة اكتئاب”  للفنان رامى صبري وشقيقه الراحل كريم صبرى أكثر من 200 ألف مشاهدة بعد ساعات قليلة من طرحها عبر اليوتيوب.وكتب رامي عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي  "فيسبوك: "هتسمعوا دويتو حالة اكتئاب اللي كلنا حضرناه في الفترة اللي فاتت بعد وفاة أخي الغالي كريم صبري، دايما كنت بقول لكريم نغني مع بعض وهو كان بيرفض لسبب إنه عاوز يغني أول أغنية من غير مساعدتي وده كان من وجهة نظره اللي مكنتش مقتنع بيها».وأضاف رامي: «بس كنت دايما بسيبه براحته.. لحد لما توفى في صدمة ليا وللجميع.. كنت غالي عليا أوي يا حبيبي...في الجنة إن شاء الله، ربنا يرحمك ويصبرنا أنا ووالدتك ووالدك وإخواتنا على غيابك وعدم وجودك معانا في البيت يا ريت كل اللي يشوف الفيديو يدعيله".

 مبقتش بزعل المشكلة مابقتش فيك دي فيا إنك مهما تعمل على نفسي بقبل حتى السكوت أو الاعتذار بقى عندي أسهل أحسن كتير من ناس يقولوا في حبي بفشل أحسن كتير من ناس يقولوا في حبي بفشل معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما أنا عشت في عذاب معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما انا عشت في عذاب مبقتش بزعل مبقتش بزعل أوقات بفكر بالساعات ليه كل ما أبعد لحظة عنك من تاني برجع ليه كل ما أفتكر اللي فات بضحك وأدمع ليه الفراق بقى صعب ليه مبقاش بينفع ليه الفراق بقى صعب ليه مبقاش بينفع معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما أنا عشت في عذاب معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما أنا عشت في عذاب".

الظهور الأول لرامي صبري بعد وفاة شقيقه :شهد حفل زفاف لاعب  النادي الأهلي حمدي  فتحي ؛ الظهور الأول للفنان رامي صبري وذلك بعد أسبوعين من وفاة شقيقه كريم صبري .وتداول رواد مواقع  التواصل الاجتماعي فيديو لرامي صبري وهو يغني في فرح حمدي فتحي ؛ حيث تلقى هجوما كبيرا في التعليقات .واستعاد الفنان رامي صبري قوته بعد وفاه شقيقه كريم صبري، وقرر الرجوع لحفلاته الغنائية مجددا، ونشر صورة له من خلال حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”.وكتب رامي صبري معلقا من خلال الصورة: "إن شالله هرجع اشتغل تاني من 1/8/2021 وآسف جدا على إلغائي أو عدم حضوري الأفراح والحفلات في الفترة الماضية لعدم قدرتي على الغناء بسبب وفاة أخي الغالي (كريم) ربنا يرحمه وميكتبهاش لحد اللهم آمين، الزعل جوا القلب والحياة هتمشي".

  قـــد يهمــــــــك أيضــــــاُ :

رامى صبري لـ"مصر اليوم": "برتاح" سيُحدِث نقلة في الأسواق فور طرحه

رامي صبري يستعيد قوته بعد وفاة أخيه

egypttoday
egypttoday

الإسم *

البريد الألكتروني *

عنوان التعليق *

تعليق *

: Characters Left

إلزامي *

شروط الاستخدام

شروط النشر: عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

اُوافق على شروط الأستخدام

Security Code*

 

ديو حالة اكتئاب لـ رامي صبري وشقيقه تقترب من نصف مليون مشاهدة ديو حالة اكتئاب لـ رامي صبري وشقيقه تقترب من نصف مليون مشاهدة



GMT 10:26 2020 الخميس ,16 إبريل / نيسان

فساتين خطوبة باللون الأبيض لعروس الصيف

GMT 17:46 2019 الجمعة ,12 تموز / يوليو

حريق هائل في منزل بـ كفرالشيخ في الغربية

GMT 16:05 2019 الأربعاء ,03 تموز / يوليو

سلمان خان يستعد لافتتاح 300 صالة جيم
 
Egypt-today

Maintained and developed by Arabs Today Group SAL
جميع الحقوق محفوظة لمجموعة العرب اليوم الاعلامية 2023 ©

Maintained and developed by Arabs Today Group SAL
جميع الحقوق محفوظة لمجموعة العرب اليوم الاعلامية 2023 ©

egypttoday egypttoday egypttoday egypttoday
Egypttoday Egypttoday Egypttoday
Egypttoday
بناية النخيل - رأس النبع _ خلف السفارة الفرنسية _بيروت - لبنان
Egypt, Lebanan, Lebanon